Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

fredag den 24. september 2010

Verdens hurtigste monopod? (og bedste) Manfrotto Neotec 685B

The fastest monopod in the world!
Sådan beskriver Manfrotto deres monopod, som efterhånden har nogle år på bagen.
OG den er efter min mening unik...lynende hurtig og kan betjenes med een hånd. Jeg har monteret et kuglehoved ovenpå (også fra Manfrotto), således at prisen er lidt over 2000.-
For de penge får jeg skarpere fotos uden treben-stativets hæmmende langsommelighed. Det virker fantastisk i kirken, i skoven og on location.
Materialevalget er flyaluminium og et godt grip af plast. Låsemekanismen betjenes i håndtaget - stadig med kun een hånd.


Forces:
Lynhurtig
Enkel betjening
Let (1 kg)
Vigtigst:- SKARPERE FOTOS, tilfredse kunder!


Downsides:
Hold stativet væk fra havet, der kommer hurtigt vand ind bag gummipakningerne.
Den lille gummifod forsvinder! Jeg har boret et hul i foden og sikret med et stykke snor.


Jeg syntes det er pengene værd....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar