Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

torsdag den 23. september 2010

Mine små venner!

Venner kan man ikke få nok af, slet ikke i nødens stund....
Jeg tænker ikke på "rigtige venner", men på tre-fire små slaver der leverer til tiden-hver gang!!!

Er han helt gal på den? Næ...nej. Jeg taler om mine radiosendere fra Cactus. Disse udløser med stor sikkerhed mine externe blitz, helt op til 50 meter(hvis det skulle blive nødvendigt?). Prisen er en bagatel, et svensk firma ved det misvisende navn: "KAFFEBRUS" leverer disse på få dage.
Aldrig har de svigtet endnu. Batteriet holder imponerende længe, jeg har endnu ikke skiftet dem i mere end 14 måneder! Og de er i brug ugentligt.

Jeg var i dag på opgave i Herlufsholm Svømmehal, både inde og ude - no problem. Disse to søde piger leverer Aqua Fitness....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar