Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

torsdag den 15. marts 2012

POWER.....to the flash!

Det er altid fedt at modtage nyt legetøj. Denne gang har jeg hentet en lader til mine genopladelige batterier. Den tager 8 batterier på 1 time. Batterier der før var blevet noget slatne- sprudler nu igen af energi og power. Laderen er udstyret med en microprosessor- der styrer opladningen individuelt. Altså bliver hvert batteri optimalt opladet - OG DET VIRKER! Før ventede jeg 10-20 sekunder, før flashen var klar -med nyligt opladede batterier. Nu går der 3-4 sekunder.
Laderen er af mærket POWEREX og koster små 600.-

Men festen stopper ikke her... Jeg fik også en POWERBLOCK, med Nikon kabel. Denne passer til mine SB800 og 900. En heftig fætter med nok power til 300 flashudladninger- på fuld styrke. Flashen har nu en genladningscyklus på................. 1 sekund! En meget lækker finish og med medfølgende skulderstrop, stik til cigarettænderen, powerindikator... og så en lille fed feature: Der følger sørme også et kabel med- der gør det muligt at oplade alle enheder der kan bruge usb! Dvs. min Ipad, Iphone, pandelampe, GPS osv. Virkelig en alsidig mulighed. Denne feature får jeg sikkert brug for.
Skulderstroppen har i øvrigt klikspænder.. snedigt.

Nu kan jeg virkelig være mobil.....uden at slæbe mig ihjel i store flashlamper med batterier på flere kilo.

Her et billede af min store kærlighed....

Pris... 1200.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar