Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

tirsdag den 13. december 2011

On location.... og gratis træning!

Der blev taget rigtig mange billeder til UCC uddannelserne. Fem forskellige locations og rigtig mange trapper! Jeg har haft fast lys med og baggrund til portrætfotos. Softboxe i forskellige størrelser, reflektor, stativer ol. Alt pakket i fornuftige kasser, hvilket kom til sin ret. Regn forsøgte at ødelægge udstyret og jeg afprøvede kasserne i crash test. På Zahles gik det galt!!!!! På vej op af trapperne knækkede håndtaget på sækkevognen og atl fotogrejet tog trapperne ned. Jeg skal love for at en alukasse larmer i en stor hall!

Men jeg slap med forskrækkelsen, og jeg fik virkelig trappetrænet. Filmholdet var også noget lange i armene. Men jeg overvejer da kraftigt at nøjes med mine håndbårne SB-800/900 flash og en røvfuld genopladelige batterier.

Her er dagens bedste skud fra Zahles Lærerseminarium. Skudt med sort baggrund (foldbar), en octabox der ikke er udfoldet .... (jeg havde ikke en snoot med), 1/80 sek, F/5, 100 mm (70-200 f/2.8).
Søren knæler ned idet der ikke er stor lofthøjde og lyset er placeret på en boom en meter over hans hoved.

De næste par dage skal der redigeres billeder --


Ingen kommentarer:

Send en kommentar