Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

lørdag den 14. maj 2011

Natural Motion By ECCO III

Sidste hånd på værket.
I formiddag var vejret perfekt. Morgendis, vindstille, varmt og en masse myg. Jeg vil tro at Sandra og Vinni fik en snes myggestik, men sådan er det.
Jeg mødte 15 minutter før modellerne. Jeg var også forbi lokationen i sidste uge, men kun iført løbetøj. Denne gang havde jeg 45 kilo udstyr med, og vejen derud syntes en del længere. I hvert tilfælde var der "dug" på køleren da jeg ankom. Jeg fik liv i generatoren og tændt for lys. Placeringen af flash gik hurtigt- en af gangen- prøveskud, næste flash- prøveskud osv.
Pigerne kom og Vinni fik et par ekstra opgaver, hun er den der har mest at se til. (min kone, assistent og model)
Men instruktionen handlede mest om sikkerhed, tilvænning af løb på træstamme, balance osv. Hurtigt kom der mere fart på, det betaler sig at bruge en model- som kan løbe i virkeligheden! Ikke bare en model af navn, men af gavn... det grinede vi lidt over.
Mine gode gamle vandrestøvler holdt tæt de 45 minutter jeg vadede rundt i bækken. Der kom rigtig mange gode skud i kassen.

Undervejs kom der et par MTB forbi og en ældre dame der viste meget om morgendis. I hvert tilfælde lød det til at hun gerne ville overtage rollen som fotograf. Jeg opgav at forklare hende at dis i natten er smukt, men ikke lige det vi gik efter i dag. Men svarede høfligt og lyttede som om jeg var interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar