Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

lørdag den 21. maj 2011

Konfirmand 2011


Det er højtid for konfirmationer- og der er travlhed.
Som far til en konfirmand ved jeg hvor stresset de unge bliver, og jeg er egentlig glad på hendes vegne, at det hele er vel overstået.
Men for andre er det stadig lige på vippen. I denne weekend har jeg fotograferet mere end 50 konfirmander. Dertil to fester----

Men de unge er sgu gode! Der er sket noget med vor tids konfirmander. De er vant til foto, video og er meget bevidste om deres fremtoning. I hvert tilfælde er de lette at dirigere rundt og fanger hurtigt processen.
Der er alligevel sket en del, fra dengang jeg cyklede hjem fra min egen konfirmation. Onkel Ernst der stod for billederne- som aldrig igen så lyset (jeg var nok ikke så fotogen?). I dag er det svært at komme ind i kirken for store Amerikaner øser og en flok "rockere" på kværn. -gad vide hvorledes det foregår når de en dag skal giftes?

Men dagene er vel overstået og jeg sluttede af konfirmationsfoto i egen familie.... (jeg har ALDRIG kamera med, med mindre jeg bliver bedt om det- for det er ikke en selvfølge at jeg tager billeder)...

Dagens sidste og smukke konfirmand, Josephine:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar