Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

tirsdag den 17. maj 2011

HeadShot... uden du dør af det.

Headshot er et smart fotografudtryk for det mere kendte ord: Portræt. Helt ufarligt for personen i stolen, men en anderledes sag for fotografen! (men personen i stolen syntes sikkert helt modsat)
Det kræver tålmodighed, talegaver og lynhurtig reaktion fra fotografen - at fange det helt rigtige øjeblik. Der hvor det bedste kommer frem i modellen.
Jeg bruger altid god tid på at snakke, ikke fagsnak, men en lille snak om livet i store træk. Jeg prøver at komme ind til kernen. Den længste tid jeg har brugt på et skud, var to hele timer! Ikke fordi det var svært, men fordi samtalen udviklede sig hele tiden. Jo længere vi talte, jo mere afslappet blev min kunde. Vi havde en fantastisk udveksling af meninger, holdninger og grinte en del. Min kunde blev et par uger senere kåret som den bedste og mest betydningsfulde træner i Dansk Basket.
Af professionelle hensyn viser jeg ikke hans billede her, det rammer medierne senere.

I stedet et portræt af "den bedste og mest betydningsfulde voksne person i mit liv"...... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar