Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

mandag den 7. marts 2011

Jump...... tema som inspiration.....



Det kan måske være svært at finde inspiration, specielt når vejret viser tænder. Men prøv at fotografere over et tema... så kommer tingene af sig selv (næsten).

Jeg har taget kontakt til et af de bedste basket teams i danmark: Team FOG.
Overraskende nok var både direktør, coach og navnlig spillerne meget interesseret.
Udstyret med et mobilt flashanlæg samt mine radiopoppers (omtalt tidligere, "mine små venner") samt et udvalg af objektiver, drog jeg afsted til deres træning. En håndfuld spillere blev bedt om at møde 30 minutter før træning, således at de kunne blive fotograferet. Coachen kom forbi min bopæl for et portræt. En Amerikaner med en del på hjertet..... Vi havde en hyggelig samtale på to timer- alt imens jeg fik nogle skud i kassen.

Her er nogle billeder fra fotosessionen samt fra temaet JUMP!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar