Fotograf Søren Lindgaard Eriksen

Velkomst

Kontakt: mail@soren-eriksen.dk
Tlf.: 40 744 888

onsdag den 24. november 2010

Scenen sættes

Jeg er i gang med en episk fortælling- gennem billeder. Historien skal omhandle emnet: "mellem livet og døden". Projektet er ikke med døden som udgangen, men livet som holder fast.
Jeg har været ude for at lede efter en location - som så ofte ligger de fleste ting lige for fødderne.

Lige nu venter jeg på det rette vejr, modellen til jobbet og en røgmaskine! I skrivende stund former billedet sig og historien tager form. Men scenen er fundet, hvilket for mig er vigtigst. Det er lettere at skabe historien ud fra omgivelserne - for mig..

Historien handler om et jalousiopgør der får en skæv udgang. Manden slår pigen ihjel og forsøger at skjule hende i skovbunden.... men hun holder fast i livet.....

Herunder er scenen....mere følger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar